بیاد شهدای به خاک خفته این روزهای سرزمینمان ایران ...روحشان شاد
دلنوشته هام رو اینجا مینویسم
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساحل آرامش و آدرس booyeatresib.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 199
بازدید کل : 80391
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 23
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 67
باردید دیروز : 4
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 199
بازدید سال : 673
بازدید کلی : 80391
بیاد شهدای به خاک خفته این روزهای سرزمینمان ایران ...روحشان شاد

من قاصدک بودم از کرخه تا کارون

با نعره های جنگ پرپر شدم آسون

وقتی که آزادی دست اسارت بود

باید که میرفتم ، مردن شهادت بود

دریایی از دشمن از موج من ترسید

وقتی زمین خوردم ،پشت زمین لرزید

بارونی از آهن از قلب من رد شد

از کینه میگفت و با زندگی بد شد

حالا پلاک من تو دست خاک اما

اسم زمین گیرم پیچیده تو دنیا

چشمای من خندید ،دنیام شد تیره

من خواب میدیدم ، ایران نمی میره



تعداد بازدید از این مطلب: 721
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود